Unikālās iespējas

Skola:

Kontaktpersona:

Iesniegtie dati tiks izmantoti tikai un vienīgi Skolu programmas "Dzīvei gatavs" vajadzībām, programmas darbības nodrošināšanai un saziņai saistībā ar pieteikto tiešsaisti.

Tiešsaiste:

Spēle "Beelievers Cilpo"

Swedbank

Tiešsaistes platforma: Cilpo.lv

Interaktīvā spēle mobilajās ierīcēs par ilgtspējas dažādajiem aspektiem ar staigāšanas un atjautības elementiem 7.-12. klases skolēniem.

Uzzināt vairāk

Aptuveni 2 stundu izglītojošajā piedzīvojumā skolēni var doties individuāli, vai klasesbiedru komandās,  "izcilpojot" dažādas ilgtspējas tēmas ikviena mūsu ikdienā. Skolēni varēs pārbaudīt, cik dabai draudzīgi dzīvojam, un uzzināt jaunus veidus, kā būt vēl zaļākiem un palīdzēt saudzēt mūsu vienīgās mājas Zemi.

 Pēc aktīvas dalības skolēni būs:

  • reālā vidē nostaigājuši vismaz 6km;
  • ieguvuši zināšanas un izpratni par dažādām ilgtspējas jomām un aspektiem;
  • apzinājušies jaunus veidus, kā paši var dzīvot ilgtspējīgāk un zaļāk;
  • labāk izpratuši individuālas rīcības nozīmi ilgtspējīgākas pasaules veidošanā.

Saistītās mācību jomas: Sociālā un pilsoniskā, Dabaszinības, Veselība un fiziskās aktivitātes

Nepieciešamie resursi: Mobilie telefoni (katram vai grupiņas kapteinim), interneta pieslēgums, GPS pieslēgums, ērts apģērbs un apavi staigāšanai

Šajā interaktīvajā pastaigā, kuras laikā dalībnieki spēlē erudīcijas spēli savā viedtālrunī, var doties jebkurā laikā un vietā Latvijā, jo tās maršruts nav noteikts, to izvēlas paši spēlētāji. Galvenais ir būt kustībā – ejot uz priekšu, spēle ģenerēs arvien jaunus jautājumus un uzdevumus.

Spēle būs pieejama no 1. līdz 20. septembrim, taču pieteikties var līdz 17. septembrim!

!! Piesakoties spēlei, jānorāda datums un plkst. laiks, taču tas nenozīmē, ka tieši tajā laikā jāspēlē spēle. Piesakoties šai unikālajai iespējai, skolotājs saņems uz pieteikumā norādīto e-pasta adresi spēles instrukciju un piekļuves informāciju, pēc kuras skolotājs pats īsteno spēli ar skolēniem, bez Swedbank lektora iesaistes.